torsdag den 7. marts 2013

Huse



 Huse i forskellige afskygninger. Først lavede jeg et linoliumstryk, så et zinktryk, og så fandt jeg et malerilærred, men istedet for at male huse, tog jeg en engangsvaskeklud og duppede lidt maling på lærredet, jeg limede lidt kokostrævl og på. Fandt noget stof, tre forskellige slags, og klippede huse ud, som jeg så    
                                                                                      limede på lærredet, med tapetklister.
                                                                                   Det blev til huse med et helt andet udtryk end
zink-og linoliumstrykkene.
                                                                           
Det var sjovt at lave samme motiv, men i forskellige
materialer, og der er andre muligheder, ler og karton f.eks., det må jeg have prøvet, men foreløbig er dette så min samling af huset, hvor der lige har sneget sig et par færdigkøbte huse til fyrfadslys med på billedet.                                                                                

1 kommentar:

  1. Jeg kan godt lide denne billeder! Spændende at arbejde med sådan forskellige materialer!

    SvarSlet